Pirkimo - pardavimo taisyklės

Oficiali Donna Taponero produktų atstovė Lietuvoje  UAB „Serwitec“

UAB „Serwitec“

Gedimino pr. 52-10,

LT-01110 Vilnius

+370 61273507

info@serwitec.com

Donna Taponero produktus parduodame pilnamečiams individams, įmonėms, susivienijimams, bendrovėms ir platintojams Lietuvoje. Produkcijos kainos Lietuvoje nurodytos su 21% pridėtinės vertės mokesčiu. 

Užsakymas

Individualūs užsakymai priimami per internetinę parduotuvę. Jei to negalite padaryti, užsakyti galite telefonu (+370 61273507) arba susisiekę su mūsų platintoju.

Prieš užsakydami produktus iš mūsų internetinės parduotuvės, susipažinkite su šiomis taisyklėmis ir pristatymo terminais.

Užsakymo patvirtinimas

Elektroniniu laišku jums atsiųsime užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodyta užsakytų produktų kaina, pristatymo išlaidos.

Apmokėjimo būdai

  • grynais pinigais atsiimant prekes iš atstovybės Vilniuje. Susisiekite tel. +370 61273507  ir sutarkite atsiėmimo laiką. 
  • elektroniniu pavedimu per PaySera

Sąskaita

Produktus parduodame, išrašydami sąskaitą. Jei pageidaujate užsakyti produktus, apmokant išankstinę sąskaitą, susisiekite klientų aptarnavimo telefonu +370 61273507. Atkreikite dėmesį, kad apmokant išankstinę sąskaitą, produktus išsiunčiame tik tada, kada įmonės sąskaitoje matome atliktą mokėjimą. Praneškite mums, kai atliksite mokėjimą, tuomet prekes jums išsiųsime greičiau.

Pristatymo būdas ir apmokėjimas

Lietuvoje užsakytas sprekes pristatome, naudodami Lietuvos pašto paslaugas, todėl labai svarbu, kad nurodytumėte tikslų adresą ir telefono numerį.

Užsakant prekių už 50 eurų ir daugiau, pristatymas nemokamas. Kitu atveju yra taikomas 3 eurų pristatymo mokestis.

Dėmesio! Jei per 7 dienas negausite pranešimo apie prekės atsiuntimą, susisiekite mūsų pagalbos telefonu  +370 61273507 arba info@serwitec.com.

Atsiėmimas iš sandėlio

Užsakytas prekes galite atsiimti tiesiai iš atstovybės Vilniuje. Susisiekite tel. +370 61273507  ir sutarkite atsiėmimo laiką. Atsiimant iš atstovybės atsiskaitoma grynais.

Pristatymo laikas

Pristatymo laikas pagal nustatytus Lietuvos pašto ar kitų logistikos įmonių siuntų pristatymo terminus. Atstovybė rezervuoja 1-2 dienas užsakytų prekių pakavimui ir išsiuntimui.

Grąžinimas

Laikantis vartotojų teisių reikalavimų, jūs turite teisę grąžinti savo užsakymą per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo  („Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės, patvirtintos 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.)
Jei prekę grąžinate, praneškite apie tai mums telefonu  +370 61273507. Jei neketinate iš pašto atsiimti savo prekės, neduokite nurodymo ją išsiųsti atgal, bet paskambinkite mums. Prekės nepasiėmimo negalima tapatinti su prekės grąžinimu ar atsisakymu.

Jei prekė lieka nepasiimta, turime teisę išstatyti 20 EUR sąskaitą už aptarnavimą, pakavimą, siuntimo išlaidas, grąžinimo ir su grąžinimu susijusias išlaidas.

Esant problematiškai situacijai

Jei prekė yra ne tokia kokią jūs užsakėte , prekė nebuvo pristatyta ar yra pažeista ar sugadinta, susisiekite su mumis tel. +370 61273507 ar elektroniniu paštu info@serwitec.com.

Jei prekė yra pažeista Pašte ar logistikos įmonėjė, pildykite reklamaciją.